Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: d’octubre 20, 2020

QUIZIZZ, MENTIMETER, KAHOOT & SOCRATIVE

Imatge
Bona nit!  Avui us parlaré d'aquestes quatre aplicacions didàctiques que us poden ser molt útils per a les classes. Qualsevol dubte podeu contactar-me per solucionar-lo. 😊 QUIZIZZ Quizizz és un web que ens permet crear qüestionaris en línia que els nostres alumnes poden respondre de tres maneres diferents: - En un joc en directe (tipus Kahoot) - Com a tasca (els resultats li arriben a el mestre) - De manera individual ( només game) És una web/app gratuïta i pots registrar-te amb el teu usuari de Google, de manera que no  hauries de fer-te un compte més. Com en Kahoot, perquè els alumnes juguin al Quizizz no han de registrar-se, només cal que introdueixin el pin de el joc que els dona el professor. Tampoc necessiten instal·lar cap app en el seu dispositiu (mòbil, ordinador, tauleta ...) des  de qualsevol navegador poden jugar. Hi ha una app, que facilita les coses bastant, però com dic no cal tenir-la instal·lada. A diferència de Kahoot (encara que això ha canvi...

XTEC.cat

Imatge
QUÈ ÉS XTEC I QUE PODEM TROBAR? La Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya (XTEC) és una xarxa telemàtica pública, al servei dels centres docents de primària i secundària de Catalunya. Proposa tota una sèrie d'eines telemàtiques: servei d'allotjament de fitxers, blogs interactius, correu electrònic, informació oficial, recursos pedagògics, formació permanent del professorat, informació i jocs pedagògics per als alumnes. De més, allotja llocs web de professors i centres docents. QUINS AVANTATGES O QUE HI PODEN TROBAR ELS PROFESSORS? Per als professors hi presenten una sèrie d’apartats interactius als quals poden compartir informacions i dubtes i així poder-se ajudar els uns als altres. També hi ha blogs o pàgines web d’algunes escoles on es publiquen les activitats i l’evolució del curs, els projectes i altres actes d’interès recent. Hi ha un apartat que recull l’oferta de programes de formació, activitats i recursos organitzats segons el pla marc de formació permanent e...